reklama

Nový článok Prachovkova doba

Na prízemí môjho pracoviska –v špeciálnej presklennnej miestnosti– sídli novinový stánok.Nutná a prepotrebná to ustanovizeň...Pravidelne pred službou ho zvyknem mierne povedané vybrakovať  a potom len ...Pomedzi povinnosti útržkom relaxujem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
hm..ja viem, nic moc, ale nic schopnejsie som nenasla ako fotku z imatrikulacneho plesu medikov:o)vtedy sme snivali o realite, kt. teraz zijeme...brrr...
hm..ja viem, nic moc, ale nic schopnejsie som nenasla ako fotku z imatrikulacneho plesu medikov:o)vtedy sme snivali o realite, kt. teraz zijeme...brrr... (zdroj: M.Kvapil)

...pri predstavách, ako si denne dopriavam očistnú kúru z palmového listu najlepšie v naturistickej forme z rúk nejakého domorodca na Maledivách, obliekam si indipendence šaty z celofánu, pchám do hlavy coolove recepty na duchaplnú konverzáciu (následkom tejto plodnej aktivity minimálne nabalím nejakého fešáka z Penty ) .Po 4. prijme akútneho pacienta a jeho ešte akútnejších príbuzných si prelistujem, ako sa „nudia“ naše celebrity   , čo za najnovšia diéta mi zase ušla a aké sú „normálne“ úchylky v istých kruhoch...„Když se slunci nedaří“ - kamoš časák vyťahuje záchranné riešenie – nevadí, šak aj Nora Mojsejová je   „na mizine“ , ten jej Braňo tiež stojí za ... No keď sa náhodou v službe nič akčné nedeje , mám pocit, že cvokárčim sama.. Z toho, že ani zďaleka nemám na kvalitné palmové extrakty, tobôž nie na exotickú dovolenku - to skôr aj za pomoci istého účtu v nemenovanej bankovej inštitúcii -   klesnem k finančnému dnu ako Titanic :o )Konverzovať viem akurát tak a o tom, aby som si nenarobila svojím videním veci nepriateľov, na telefonáty typu : „A vieš, že aj ja ťa mám rada. A fakt si kúpil tie letenky na zajtra do Paríža? Súkromným lietadlom- No nieeee! Ty si supeeer! – Sorry, na to nemám žalúdok. A v neposlednom rade, z toho, že fňuk, chalani z Penty sú   zadaní...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak mi treba! ;o)

No – aby to  neboli len kysnuté senti -menti výlevy v bielom plášti s octovou polevou: Minule som sa tak v práci zahľadela na nočnú vysvietenú Rožňavu... Pred časom sa mi zdalo, že sa priam vysmieva mojím utopickým víziám.No teraz, predokenným  pohľadom   zdala sa  tak   zvláštne pokojná, tichá, žmurkala si ospalými očami vraviac : „Vidíš, vidíš, veď Teba to sci-fi čoskoro   prejde“ ... Pred nemocnicou však pristávali sanitky   jedna za druhou... Ľudia prichádzali do nemocnice plný obáv, strachu, nádeje – odchádzali i prespávali, iní čakajúc driemali na centrálnom prijme...A - niektorí mali  na prezlečenie   jediné oblečenie – slzy... Život je majstrom kontrastov... Sú ľudia, čo sa ustavične opájajú  novotami a hromžia na kohokoľvek, kto je za ich nesplniteľnosť   zodpovedný... Iní sa opíjajú a nechápu, ako polovica ich deti sníva pervitínové sny... Ostatní optimisticky a diplomaticky dúfajú... ............................................................Nie,   neoplatí sa brať túto dobu ani samých seba príliš vážne... Psychiatrie sú plné ľudí, ktorí to skúsili... Treba si uchovať zdravú hladinu šialenstva. Neponáhľať sa za nedobytnými cieľmi, žiť – ako naši pra...pra...pokojne, s humorom, s prírodou...A sem-tam si ako preventívku nechať pustiť žilou...ehm, pardón –   pustiť  telku / nie na hlavu, lež zapnúť/   a po televíznych novinách sa začať bláznivou smiať, nech aj susedia vidia, že na nás nikto nemá!!!/PS: Autorka týmto článkom rozhodne nechcela bojkotovať PNS-ky, resp. bulvárnu tlač, treba však len vedieť   – čítať správne a hlavne často medzi riadkami :o )  

Lucia Kvapilova

Lucia Kvapilova

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Urob maximum, co vies, s tym, co mas, tam kde si - tak toto by som chcela byt. Namiesto toho rojcim, lietam v krajine Kebyzmu a ked nejaky sen praskne ako mydlova bublina, dva dni ma kosi existencna depka a potom sa z toho vypisem...v civile pracujem ako psychiatricka - je to povolanie, v ktorom je spojene herectvo, zurnalistika, divadlo, improvizacia a velka davka ludskosti Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu